[Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Informacje z budowy/remontu.

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: riko » 07 gru 2016, 15:25

http://rzeszow-news.pl/weekend-calkowit ... -pawla-ii/








W najbliższy weekend rozpocznie się kolejny etap prac na ul. Jana Pawła II w Rzeszowie – układanie warstw ścieralnych. Od piątku do soboty ruch samochodów będzie całkowicie zamknięty.

Ulica Jana Pawła będzie zamknięta na odcinku ok. 1,2 km – od ul. Kwiatkowskiego do pierwszych zabudowań za ul. Św. Antoniego. Utrudnienia potrwają od godzin porannych w piątek (9 grudnia) do soboty (10 grudnia) włącznie.

– Nie będzie możliwy bezpośredni wjazd z ul. Jana Pawła II w ul. Senatorską i ul. Gościnną. Mieszkańcy remontowanego odcinka ul. Jana Pawła II oraz ul. Papieskiej będą mogli dotrzeć pieszo do swoich domów – poinformowała Agnieszka Kotela z firmy Skanska, która modernizuje ul. Jana Pawła II.

W piątek mieszkańcy ul. Senatorskiej będą mogli dojechać do swoich domów korzystając z ulic: Miejskiej, Strzelców oraz Jana Pawła II, ale od strony ul. Budziwojskiej, a mieszkańcy ul. Gościnnej – od strony ul. Wojtyły.

Wyjątkowo w sobotę, na ten jeden dzień, mieszkańcy ul. Senatorskiej będą proszeni o skorzystanie z objazdu od strony ul. Porąbki.

Ulica Jana Pawła II będzie już otwarta dla jej mieszkańców od najbliższego poniedziałku (12 grudnia). W tym dniu planowane są jedynie prace na wlotach bocznych do ul. Jana Pawła II, dlatego mogą wystąpić chwilowe utrudnienia na ul. Miejskiej, Senatorskiej, Papieskiej, Gościnnej i Św. Antoniego.

– Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Apelujemy o uwagę i ostrożność. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumiałość – dodaje Agnieszka Kotela.

Od 12 grudnia do 16 grudnia od godz. 8:00 do ok. 15:00 zmianie ulegnie trasa linii MPK nr 7, 12 i 21. Autobusypojadą od centrum do Kwiatkowskiego/Strażacka trasą bez zmian, następnie Strażacką, Miłą, Kard. K. Wojtyły, Sikorskiego, Tyczyn, Budziwojska i dalej trasami bez zmian.

Objazd obowiązuje w obu kierunkach. Na trasie objazdu obowiązują wszystkie przystanki. Uruchomiona zostanie komunikacja zastępcza na trasie Kwiatkowskiego DS – Kwiatkowskiego hotel.











http://www.resinet.pl/aktualnosci/rzesz ... la-ii.html








RZESZÓW. W weekend firma Skansa realizująca prace przy ul. Jana Pawła II rozpocznie układanie warstw ścieralnych SMA. To sprawi, że ulica będzie całkowicie wyłączona z ruchu samochodowego.

Nieczynny będzie odcinek ok. 1,2 km prowadzący od ul. Kwiatkowskiego do pierwszych zabudowań za ul. Św. Antoniego. Utrudnienia rozpoczną się w piątek rano i potrwają do soboty włącznie.

„Nie będzie możliwy bezpośredni wjazd z ul. Jana Pawła II w ul. Senatorską i ul. Gościnną. Mieszkańcy remontowanego odcinka ul. Jana Pawła II oraz ul. Papieskiej będą mogli dotrzeć pieszo do swoich domów.” – informuje Agnieszka Kotela, Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej.

W związku z realizowanymi pracami, w najbliższy piątek mieszkańcy ul. Senatorskiej będą mogli dojechać do swoich domów, korzystając z ulic Miejskiej, Strzelców oraz Jana Pawła II, ale od strony ul. Budziwojskiej. Mieszkańcy ul. Gościnnej z kolei będą mogli dotrzeć na posesje od strony ul. Wojtyły. „Wyjątkowo 10.12, na ten jeden dzień, mieszkańcy ul. Senatorskiej będą proszeni o skorzystanie z objazdu od strony ul. Porąbki.” – dodaje A. Kotela.

Utrudnienia potrwają w okolicy placu budowy do 12 grudnia. Później ul. Jana Pawła II zostanie otwarta dla mieszkańców. W tym dniu planowane są jedynie prace na wlotach bocznych do ul. Jana Pawła II. Ponownie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia na ul. Miejskiej, Senatorskiej, Papieskiej, Gościnnej i Św. Antoniego.





riko
Moderator
Moderator
 
Posty: 5374
Na forum od: 04 lut 2015, 14:42
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: maks » 07 gru 2016, 20:05

Mieszkańcy obawiają się, że nowa droga, zamiast pełnić funkcję łącznika, zamieni się w dodatkowe miejsca postojowe dla klientów galerii.


http://supernowosci24.pl/lacznik-czy-mi ... ment-93356
maks
Fanatyk
Fanatyk
 
Posty: 3564
Na forum od: 25 gru 2014, 21:47

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: riko » 08 gru 2016, 17:27

http://supernowosci24.pl/kolejne-utrudn ... -pawla-ii/








RZESZÓW. W najbliższy weekend rozpocznie się kolejny etap prac na ul. Jana Pawła II w Rzeszowie – układanie warstw ścieralnych SMA. W związku z tym ulica ta znowu będzie całkowicie zamknięta dla ruchu samochodowego na odcinku ok. 1,2 km – od ul. Kwiatkowskiego do pierwszych zabudowań za ul. św. Antoniego. Utrudnienia potrwają od godzin porannych w piątek (9.12.) do soboty (10.12.) włącznie.
- Nie będzie możliwy bezpośredni wjazd z ul. Jana Pawła II w ul. Senatorską i ul. Gościnną. Mieszkańcy remontowanego odcinka ul. Jana Pawła II oraz ul. Papieskiej będą mogli dotrzeć pieszo do swoich domów. 9 grudnia mieszkańcy ul. Senatorskiej będą mogli dojechać do swoich domów korzystając z ulic: Miejskiej, Strzelców oraz Jana Pawła II, ale od strony ul. Budziwojskiej, a mieszkańcy ul. Gościnnej – od strony ul. Wojtyły. Wyjątkowo 10 grudnia, w ten jeden dzień, mieszkańcy ul. Senatorskiej będą proszeni o skorzystanie z objazdu od strony ul. Porąbki – mówi Agnieszka Kotela z firmy Skanska.
Mieszkańcy będą mogli ponownie korzystać z drogi 12 grudnia. Tego dnia wykonawca planuje prace na wlotach bocznych do ul. Jana Pawła II, dlatego mogą wystąpić chwilowe utrudnienia na ul. Miejskiej, Senatorskiej, Papieskiej, Gościnnej i św. Antoniego.
- Przepraszamy za powstałe utrudnienia. Apelujemy o uwagę i ostrożność. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumiałość – dodaje Kotela.
W związku z utrudnieniami zmianie ulegają trasy linii nr 7, 12 i 21 Autobusy tych linii pojadą od centrum do Kwiatkowskiego/Strażacka trasą bez zmian, następnie Strażacką, Miłą, kard. K. Wojtyły, Sikorskiego do Tyczyna, potem Budziwojską i dalej trasami bez zmian. Objazd obowiązuje w obu kierunkach. Na trasie objazdu obowiązują wszystkie przystanki.












Obrazek
riko
Moderator
Moderator
 
Posty: 5374
Na forum od: 04 lut 2015, 14:42
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: riko » 09 gru 2016, 16:59

http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/1,85 ... zania.html








Korki na pl. Śreniawitów. Problem nie do rozwiązania?

Wąskie gardło w rzeszowskim systemie komunikacji to pl. Śreniawitów. Problemu nie rozwiązał nawet nowoczesny system sterowania komunikacją. Urzędnicy od lat twierdzą, że w tym miejscu nic nie da się zrobić. Że konieczna jest budowa nowych dróg czy wiaduktu. To jednak na razie science fiction.
Jedna z przyczyn korkowania się skrzyżowania to możliwość skrętu z pl. Śreniawitów w lewo w ul. Szopena. Szkopuł w tym, że z przeciwnego kierunku niemal bez przerwy sunie sznur samochodów. Na dwóch pasach ruchu. Trzeba więc czekać. Pas ruchu blokuje się w kilka sekund. Zator powstaje w okolicy skrzyżowania z Hetmańską i ciągnie się aż do skrzyżowania z Dąbrowskiego. Problemy powstają tu przez cały dzień, nie tylko w godzinach komunikacyjnego szczytu.

pl. Śreniawitów. Skręca i blokuje.

- To od lat nierozwiązany problem. Albo inaczej, rozwiązany nie z myślą o usprawnieniu jazdy po mieście. Wbrew logice, bo skoro wprowadzany jest system sterowania ruchem, to możliwość skrętu w lewo z placu wygląda jak strzał w stopę. Bo działa wbrew idei - mówi nam pan Andrzej, jeden z rzeszowskich taksówkarzy. Sam nigdy nie korzysta z tej możliwości. - Bo wiem, co to znaczy, kiedy jedzie się jako drugi czy trzeci w kolejce za kierowcą, który postanowi wjechać w Szopena - dodaje.

- Najgorzej, że kierowcy sygnalizują skręt w lewo bardzo późno i często zdarza się, że jadący za nimi blokują skrzyżowanie z Hetmańską. To wykroczenie, ale bardzo trudno przewidzieć, że ktoś w ostatniej chwili postanowi skręcić w lewo - mówi pan Marian, rzeszowski kierowca.

Od lat narzekają także mieszkańcy nielicznych w tym rejonie bloków przy ul. PCK.

- To jest problem, bo bardzo utrudniają ruch i sami mają kłopoty na kolejnym skrzyżowaniu. Mieszkam przy ul. PCK i sam skręcam w Szopena od Śreniawitów tylko w święta, kiedy jest mniejszy ruch - mówi pan Robert. Dodaje, że on i jego sąsiedzi uważają, że na odcinku Szopena, od filharmonii do Śreniawitów, trzeba koniecznie wprowadzić ruch jednokierunkowy.

Sytuacja na tym skrzyżowaniu jest tym bardziej denerwująca, że istnieje alternatywna trasa. Można przejechać kilkadziesiąt metrów dalej i skręcić w Szopena ze świateł przed mostem Zamkowym. Sporo kierowców, chcąc zaoszczędzić tych kilkadziesiąt metrów, najpierw blokuje ruch za pl. Śreniawitów, a potem skrzyżowanie przy filharmonii.

pl. Śreniawitów czyli jest jak było.

Sprawa feralnego skrętu i ubiegania się o jego zlikwidowanie ma długą historię. O problemie pisaliśmy w 2008 i 2012 r. Jest nierozwiązywalny?

Ruch jednokierunkowy w tym miejscu to nic nowego. Obowiązywał na ul. Szopena po oddaniu dojazdu do mostu Zamkowego. Został zlikwidowany na polecenie prezydenta Tadeusza Ferenca. Informowali nas o tym urzędnicy miejscy jeszcze w 2008 r. Polecenie prezydenta to była jedyna odpowiedź na pytanie, czy sprawa jest nie do rozwiązania. Tłumaczenia kolejnych szefów zarządu dróg miejskich i rzecznika ratusza, które pojawiają się podczas rozmów na temat skrzyżowania, że przyjrzą się sytuacji, są tylko odbijaniem piłeczki, a na samym skrzyżowaniu sytuacja nie zmienia się od lat. I nie zmienił jej także program transportowy realizowany w Rzeszowie. Jest, jak było - ruch na Szopena jest dwukierunkowy, a pl. Śreniawitów jest blokowany.

- Wszystko jest zgodne z przepisami. A kierowcy powinni także kierować się wyobraźnią i jak widzą, że powodują zatory, nie korzystać z możliwości skrętu - słyszymy od urzędników.

Tyle tylko, że najwyraźniej właśnie wyobraźni zabrakło im samym. Albo przegrała ona z odgórnym nakazem i została odrzucona w kąt. Bo wychodzi na to, że pomysły speców od organizacji ruchu, choć osadzone w przepisach, nie noszą w sobie śladu używania wyobraźni.

Nie poprawi, a nawet pogorszy.

Dziś rzeszowskim urzędnikom doszedł kolejny argument za tym, by skrętu w lewo nie likwidować, i decyzja prezydenta nie jest jedynym uzasadnieniem takiego stanu rzeczy. - Przeprowadziliśmy analizy. Sprawdzaliśmy, co można by jeszcze w tym miejscu zrobić, jakie zastosować rozwiązanie - mówi Maciej Chłodnicki. Według niego z badań wynika, że nawet likwidacja skrętu nie poprawi sytuacji, a nawet ją pogorszy. Na tym skrzyżowaniu jest tak dużo samochodów, że gdyby zamknąć skręt w Szopena, to sparaliżowany zostałby dojazd do mostu Zamkowego. To spowodowałoby jeszcze większe problemy. - Wyniki naszych analiz i obserwacji jednoznacznie wykluczają takie rozwiązanie - zapewnia Chłodnicki. - Trzeba bardziej optymistycznie patrzeć na problem. Powołam się na słowa prezydenta Tadeusza Ferenca, który twierdzi, że rzeszowskie ulice wypełnione samochodami to najlepszy dowód na to, jak dobrze miasto się rozwija. Świadczą one o tym, że miasto żyje. Gdyby ich nie było, trzeba by się martwić, że miasto wymiera - dodaje rzecznik.

Korki na pl. Śreniawitów: Nadzieja w obwodnicy.

Kilka lat temu głośno było o tworzeniu w mieście koncepcji połączenia pl. Śreniawitów przez ul. Hoffmanowej z Wyspiańskiego. Mówiono o budowie wiaduktu nad torami kolejowymi i dwupasmowej drogi od wiaduktu w kierunku Dąbrowskiego i pl. Śreniawitów. - To jedyne rozwiązanie, które usprawniłoby tam ruch - mówił ówczesny dyrektor MZD Piotr Magdoń. Ale okazuje się, że podobnie jak wtedy, tak i dziś jest to rozwiązanie z gatunku science fiction. - Koncepcja jest nadal aktualna, choć coraz rzadziej się o niej wspomina. Rzeczywistej alternatywy dla pl. Śreniawitów na razie nie ma - przyznaje rzecznik Chłodnicki. Uważa, że program transportowy powstał przede wszystkim po to, by usprawnić komunikację publiczną, a nie po to, by ułatwić życie kierowcom (?!). - Chodzi o to, żeby zachęcić ludzi do tego, by zostawili auta i zaczęli jeździć autobusami. Tylko wtedy liczba samochodów na ulicach mogłaby przestać wzrastać, ale to proces, który musi potrwać, bo chodzi o zmiany w naszej mentalności. Z podobnymi problemami komunikacyjnymi borykają się wszystkie miasta w Polsce - argumentuje Chłodnicki. - Na razie musimy zaakceptować sytuację, jaka jest - dodaje. Ale już niedługo. Bo według ratusza rozwiązaniem, które może znacznie poprawić stan rzeczy, będzie południowa obwodnica miasta. W magistracie mają nadzieję, że powstanie za mniej więcej trzy lata.

Poprawić, nawet kosztem komfortu kierowców.

Doraźnym działaniem, które miało usprawnić ruch na pl. Śreniawitów w kierunku ul. Dąbrowskiego, było wprowadzenie możliwości skrętu w lewo z dwóch pasów. Z tym jednak, że z pasa środkowego można jechać zarówno w lewo, jak i w prawo. To jedyne takie rozwiązanie w mieście, przez wielu kierowców uznawane za kuriozalne. - Często stoję na tym pasie po cztery zmiany świateł właśnie z powodu tej rzeszowskiej innowacji - mówi pan Arkadiusz.

- Ale było to jedyne z możliwych rozwiązań. Wszystkie zmiany w systemie komunikacji to operacja na żywym organizmie i wymagają współpracy korzystających z dróg. Chodziło o to, by choć trochę poprawić przepustowość. Nawet kosztem komfortu kierowców. Do nich ciągle mamy kilka próśb. Chodzi o wyrozumiałość dla innych, przewidywanie sytuacji na drodze, przepuszczanie innych, nawet gdy nie mają pierwszeństwa. To ciągle w Rzeszowie bardzo kuleje, tak jak np. jazda na suwak, która bardzo usprawnia płynność ruchu, jednak wymaga od kierowców zrozumienia dla innych - zauważa Chłodnicki.














Obrazek



Obrazek



Obrazek
riko
Moderator
Moderator
 
Posty: 5374
Na forum od: 04 lut 2015, 14:42
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: Ole » 09 gru 2016, 17:12

Bez echa odbyła się inwestycja - odtworzenie chodników przy ulicy Przy Torze na Baranówce.
Dziś spacerowała sobie komisja, chyba już odbiorowa.
Oczywiście ścieżki rowerowej nie szukajcie bo jej nie ma, jest za to wąziutki chodniczek po obu stronach drogi.
Nie ma co narzekać bo poprzedni z płyt 50x50, betonu i czasem asfaltu który rozpadł się już ponad 20 lat temu.. Cokolwiek jest lepsze niż to co było.
Za kolejne 20 lat może zrobią oświetlenie.... Szkoda bo to dobry skrót na Baranówkę IV z Wyzwolenia no i dojazd do zakładu Gazowniczego a o siedzibie CBA już nie wspomnę.
---- Regulamin Forum Rzeszowskich Inwestycji ----> https://inwestycje-rzeszow.pl/viewtopic.php?f=10&t=766
Awatar użytkownika
Ole
Moderator
Moderator
 
Posty: 2153
Na forum od: 04 lip 2014, 9:23
Lokalizacja: Staromieście

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: PzD91 » 09 gru 2016, 19:18

^^ Przechodziłem właśnie nowo robionym chodnikiem, ale z 2 tyg temu, jak jeszcze był w trakcie układania. Ale z tego co zauważyłem to kostka i krawezniki nie były "dobite" i po prostu wszystko pod nogami się ruszało, a to było na odcinku już skończonym. Ciekawe czy to poprawili, a jeśli nie to mam nadzieje, ze nikt tego w takim stanie nie odebrał.
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1592
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: riko » 10 gru 2016, 14:40

http://rzeszow-news.pl/rzeszowie-beda-t ... predkosci/








Prawie 50 tys. zł będzie kosztowało zamontowane czterech tablic, które na rzeszowskich drogach będą mierzyć prędkość kierowców. Tablice staną jeszcze w tym roku. Wiemy, gdzie.


Połowa kierowców zwolniła.


Testy tablicy na ul. Podwisłocze dały pozytywne efekty. Jest w nich zainstalowany system bluetooth. Umożliwia on pozyskiwanie danych, ilu kierowców na godzinę przekracza prędkość i ile przejeżdża pojazdów.

– Gdy zamontowaliśmy tablicę, to przez pierwsze dwa dni kierowcy jeszcze o niej nie wiedzieli. System rejestrował w ciągu godziny około 30 kierowców przekraczających dopuszczalną prędkość. W kolejnych dniach ta liczba zmniejszyła się aż o połowę. Czyli tablice spełniają swoją prewencyjną funkcję – twierdzą drogowcy.

W listopadzie zapowiadali, że tablice najwcześniej pojawiają się na wiosnę przyszłego roku i będą tam, gdzie dochodzi do największej liczby kolizji i wypadków, m.in. w okolicach szkół. Tablic ma być około 20.

Okazuje się, że MZD zdecydował się przyspieszyć zakupy i pierwsze cztery tablice kupi jeszcze w tym roku. Oferty złożyło pięć firm. Drogowcy wybrali najtańszą – rzeszowskiej firmy EDS. Koszt jednej tablicy to ok. 10 tys. zł. Najdroższa oferta wynosiła prawie 15 tys. zł. Za cztery tablice łącznie z montażem, wykonaniem fundamentu i wraz z konstrukcją wsporczą MZD zapłaci 49 tys. zł.

– Taka tablica jest zasilana energią słoneczną. Znajduje się w niej akumulator, w którym przez cały dzień gromadzona jest energia. Jest jej na tyle dużo, że wystarczy do działania tablic w nocy – twierdzi Andrzej Świder.


Lokalizacje tablic wybrane.


Inżynierowie z MZD wspólnie z policjantami drogówki i przedstawicielami komisji ds. bezpieczeństwa działającej przy prezydencie Rzeszowa wybrali już lokalizacje dla pierwszych tablic mierzenia prędkości.

Jedna na pewno będzie zamontowana w tym samym miejscu, gdzie była testowana na ul. Podwisłocze. Wnioskowała o to rada osiedla. – Na tej ulicy są dwie szkoły, są tam dwa przejścia dla pieszych, na drodze jest łuk poziomy, widoczność jest słaba. Kierowcy dość często przekraczają tam prędkość – słyszymy w MZD.

Druga tablica zostanie zamontowana przy ul. Błogosławionej Karoliny. Wnioskowała o to rada osiedla i spółdzielnia mieszkaniowa Projektant. Tablica będzie na wysokości szkoły Sióstr Pijarek. Tam też kierowcy lubią rozwijać prędkość.

Trzecia tablica będzie na skrzyżowaniu al. Niepodległości z ul. Mieszka I. Co prawda jest tam sygnalizacja świetlna, ale często wyłączana już w godzinach popołudniowych, w weekendy i wieczór. Na skrzyżowaniu jest lewoskręt w kierunku spółdzielni mieszkaniowej Zodiak.

– Gdy sygnalizacja jest wyłączana, to często dochodzi tam do najeżdżania na tył pojazdów, bo kierowcy jeżdżą za szybko – mówi dyrektor Świder.

Czwarta tablica będzie na ul. Św. Rocha za cmentarzem. To ulubione miejsce policjantów do kontroli prędkości kierowców. Policyjne wideorejestratory regularnie wyłapują kierowców, którzy jeżdżą w tym miejscu nierzadko ponad 100 km/h!

Jeśli myślicie, że pojawienie się tablicy sprawi, że policjanci ten rejon sobie odpuszczą, to zapomnijcie.


Tablice można przenosić.


Tablice do mierzenia prędkości mają jeszcze jedną zaletę.

– Tablice są mobilne. Ich konstrukcje niewielkim kosztem można przenieść – za ok. 300-400 zł. Jeżeli będzie taka potrzeba, a także, gdy tablice się opatrzą kierowcom, to zmienimy ich lokalizacje. Typujemy kolejne miejsca, gdzie takie tablice powinny jeszcze być. Więcej niż 20 nie przewidujemy – twierdzi Andrzej Świder.

Montaż pierwszych czterech tablic rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Potem będą testowane, czy wszystko działa, jak należy. – W pełni będą uruchomione jeszcze w tym roku – zapowiadają drogowcy.





riko
Moderator
Moderator
 
Posty: 5374
Na forum od: 04 lut 2015, 14:42
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: riko » 12 gru 2016, 15:06

Mała informacja o ul. Leśnej w Rzeszowie na osiedlu Zwięczyca. Naprawiono czynne osuwisko, umocniono brzeg, położono asfalt. Zostało jeszcze, naprawić rozjechane drogi przez sprzęt oraz zamontować bariery energochłonne. Nie dotarłem czy w planie jest tam chodnik, jeżeli tak to jeszcze chodnik.



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek




ZRÓDŁO SKYSCRAPERCITY RZESZÓW OD skaczacy.
riko
Moderator
Moderator
 
Posty: 5374
Na forum od: 04 lut 2015, 14:42
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: Pieczarkowy » 12 gru 2016, 18:48

Pieczarkowy pisze:Natomiast prawoskręt z ul. Granicznej też nabiera kształtów (...) więc jeszcze z tydzień i wszystko będzie gotowe.


Dzisiaj zaczęli układać chodnik.

Prace mają zostać zakończone w połowie grudnia bieżącego roku.


Mamy 12 grudnia. Wysepki nie ma, asfalt nie jest położony, ścieżka rowerowa nie jest zrobiona, światła nie są przesunięte - mija miesiąc od kiedy zaczęli nad tym pracować. Szkoda, że w ostatnich dniach chyba ewidentnie zwolnili tempo robót... widocznie termin jest trochę później. :roll:

Obrazek

Również ani ta latarnia, ani drzewo nie zostały jeszcze wycięte, ani ziemia nie została przekopana w tych miejscach, a według projektu (i rozsądku) raczej będą do wycięcia.

Obrazek

Ciekawe czy zdążą przed świętami.
Pieczarkowy
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 958
Na forum od: 27 lut 2015, 18:25

Re: [Rzeszów] Drobne remonty dróg, nawierzchni, chodników

Postautor: porteño » 13 gru 2016, 0:43

Uliczki takie jak ta Leśna to w ogóle jakaś kpina. Jak już umocnili to osuwisko, to przynajmniej by się postarali poszerzyć tę dróżkę. Jak można w ogóle takie coś w mieście zostawić? Nie dość, że dwa samochody się nie miną, to jeszcze chodnika nie ma... Ręce opadają.
porteño
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 1022
Na forum od: 24 lip 2014, 18:02

PoprzedniaNastępna

Wróć do Budowa

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości