Strona 8 z 35

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 09 mar 2016, 17:08
autor: PzD91
Jakie bloki trzeba by bylo zburzyć?

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 09 mar 2016, 23:32
autor: django
jak to jakie? Widoczne są one na zdjęciu wrzuconym przez @rico :twisted:

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 10 mar 2016, 0:47
autor: PzD91
CHodzi o te betonowe podpory? Przeciez nei wcisna dwa pasy tam bez burzenia ich

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 10 mar 2016, 17:03
autor: Meme
Nikoś, absolutnie w tym miejscu nie ma i nie będzie potrzeby na drugą nitkę. Będzie Wisłokostrada obok i to aż nadto wystarczy.

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 07 cze 2016, 16:47
autor: riko
http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzesz ... ,10076888/



Starym wiaduktem nad ul. Batorego pociągi kursują na linii Rzeszów – Łańcut – Przemyśl. Pod względem technicznym stan przeprawy jest dobry, ale ponieważ biegnąca pod nią ulica ma tylko jeden pas, od lat ruch odbywa się tu wahadłowo. W godzinach szczytu korki sięgają ul. Kosynierów od strony północno wschodniej i placu Głowackiego od strony centrum. W Urzędzie Miasta Rzeszowa zapowiadają, że przebudowa przejazdu jest już przygotowywana. – Inwestycję zrealizujemy wspólnie z PKP. Naszym zadaniem będzie przebudowa i poszerzenie jezdni biegnącej pod torami, kolej zajmie się górą, czyli remontem torów – mówi Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa. Miasto swojej części prac nie będzie mogło jednak zacząć, dopóki kolej nie przebuduje torów. Aby pod spodem zbudować szerszą jezdnię, trzeba zmodernizować konstrukcję wiaduktu. Zdaniem kolejarzy to jednak nie problem. Prace będą prowadzone etapowo, najpierw zostanie zburzona połowa wiaduktu, a ruch kolejowy będzie czasowo przerzucony na drugą część. Następnie pociągi zostaną przekierowane na nowo wybudowaną połowę, a wykonawca przeniesie się z pracami na drugą ze starych części. W PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapewniają, że przebudowę chcą przeprowadzić w rozpoczętym już rozdaniu pieniędzy unijnych na lata 2014-2020. - Podpisaliśmy już umowę na przygotowanie dokumentacji projektowej, obejmującej modernizację stacji Rzeszów, w tym także przebudowy wiaduktu nad ul. Batorego. Prace projektowe już się rozpoczęły – mówi Dorota Szalacha z Zespołu Prasowego PKP PLK S.A.



Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 30 lis 2016, 13:57
autor: maks
Zarezerwowane pół miliona złotych umożliwi ogłoszenie przez Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej.


http://supernowosci24.pl/wiadukt-kolejo ... rzebudowy/

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 05 gru 2016, 9:28
autor: maks
Miejski Zarząd Dróg ma pomysł na rozładowanie korków w rejonie ulic Batorego i Siemieńskiego. Poza poszerzeniem przejazdu pod wiaduktem kolejowym planują nową ulicę i rondo w rejonie ZUS.


http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzesz ... ,11517748/

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 15 mar 2017, 19:49
autor: iamRZE
Miasto ogłosiło przetarg na opracowanie dokumentacji na rozbudowę układu komunikacyjnego.
Link do przetargu BIP

Poniżej koncepcja:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pełny rozmiar:
http://i.imgur.com/kvUEjVK.jpg
http://i.imgur.com/5SkoYVB.jpg
http://i.imgur.com/MqOlxiK.jpg

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 16 mar 2017, 11:01
autor: dStan
Przygotowałem poglądową mapkę z zaznaczonym konturem nowej drogi. Zaznaczam że mapka nie jest profesjonalna, obsunęła mi się w jednym miejscu (powinno być troche bliżej przychodni), ale mniej więcej widać którędy będzie biec, jak blisko budynków i co ew. będzie do wyburzenia.
Koncepcja bardzo ciekawa, ale już widzę te protesty, że droga zaraz pod oknami, przez środek osiedla ;)
Obrazek

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Post: 16 mar 2017, 11:41
autor: Nikoś
No to się zaczną zaraz tradycyjne protesty i z tego planu zostanie wielkie nic a szkoda bo jest szansa na uporządkowanie komunikacyjne w tym rejonie