[ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowego

Dyskusja o ukończonych projektach.

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Nikoś » 04 gru 2015, 13:42

To niech każdy zostanie przy swoim, a za pare lat nowa władza wróci do koncepcji mostu skośnego i wtedy będzie bryndza bo nic nie da się zrobić. Bo skoro coś można było zrobić to nie woleli oszczędzić.
Ruch tranzytowy w relacji Nowe Miasto/ Rejtana - Wyzwolenia nie będzie na około przez załęże bo każdy chce do celu dojechać najkrótszą trasą a nie wycieczkową
Nikoś
Maniak
Maniak
 
Posty: 2322
Na forum od: 05 wrz 2015, 12:09

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Ben » 04 gru 2015, 15:53

Najkrótsza i zdecydowanie najszybsza trasa z Rejtana na Wyzwolenia będzie biegła "Wisłokostradą", mostem Załęskim i ulicą gen. Maczka. Oczywiście jeśli ta trasa powstanie zgodnie z założeniami, czyli wzdłuż wschodniego brzegu Wisłoka od budowanego targowiska do mostu Załęskiego. Zakładając że kiedyś tenże most zostanie rozbudowany oraz poszerzona zostanie ul. gen. Maczka, powstanie mini-obwodnica śródmieścia, co powinno znacząco odciążyć centrum miasta, a także ul. Siemieńskiego i przejazd pod wiaduktem kolejowym, o którym dyskutujemy ;)
Ben
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 18
Na forum od: 10 lip 2014, 17:46
Lokalizacja: B4

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: PzD91 » 04 gru 2015, 17:17

Nikoś pisze:To niech każdy zostanie przy swoim, a za pare lat nowa władza wróci do koncepcji mostu skośnego i wtedy będzie bryndza bo nic nie da się zrobić. Bo skoro coś można było zrobić to nie woleli oszczędzić.
Ruch tranzytowy w relacji Nowe Miasto/ Rejtana - Wyzwolenia nie będzie na około przez załęże bo każdy chce do celu dojechać najkrótszą trasą a nie wycieczkową

Ale to własnie nową trasą przy Wisłoku - "Wisłokostradą" będzie najszybszy dojazd z wyzwolenia przez (poszerzoną)gen. Maczka i za (wymienionym) mostek załęskim w prawo estakadą , mijasz targowisko i jesteś na skrzyżowaniu Rejtana/Lwowska/Piłsudskiego.
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1590
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Frodo907 » 04 gru 2015, 19:20

"Najszybsza" nie znaczy najkrótsza. Skierowanie większego ruchu na Siemieńskiego, Batorego to większe zakorkowanie śródmieścia, Piłsudskiego i okolic dworców ów PKP/PKS.

Jeszcze raz napisze na temat dróg dla rowerów.
Jeśli będzie tylko z jednej strony, to jadąc do centrum po niej przejadę. Ale wracając to będę zmuszony dwukrotnie przejeżdżać oba pasy ruchu. Czy tak ma wyglądać ułatwienie?
Obrazek
Awatar użytkownika
Frodo907
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 879
Na forum od: 08 lip 2015, 19:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Nikoś » 04 gru 2015, 20:21

Coś ty się uparł na 2 ścieżki rowerowe po każdej stronie ? Ale to jest myślenie na dziś pcha się w inwestycje drogowe na północy to nowy most teraz plan przebudowy na Maczka i poszerzenie całej ulicy. Oki nie neguje tego ale zrobić wszystko z głową, bo północ wiele możliwości a na południu jak zapora "stanie" to nie ma innej opcji.
Droge zwaną Wisłokostrade (co za dziwaczna nazwa) można wybudować w mniejszej formie po 1 pasie póki co bo nie ma się co nagle spodziewać tam dzikich tłumów aut. Oczywiście całą rezerwe pod 2 pasy od razu przygotowac,
Nikoś
Maniak
Maniak
 
Posty: 2322
Na forum od: 05 wrz 2015, 12:09

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Frodo907 » 04 gru 2015, 21:30

Nikoś, masz czas jutro przed 12stą? Zapraszam pod ten wiadukt to w praktyce zaprezentuję co oznacza droga dla rowerów z jednej strony.
Jeśli ktoś jeszcze jest chętny na prezentację to zapraszam. Będą tam około 11:40 na rowerze z kolorowymi sakwami.
Jak coś to proszę na PW, żeby forum nie zaśmiecać.
DDR z jednej strony to tak samo jak ruch wahadłowy dla samochodów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Frodo907
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 879
Na forum od: 08 lip 2015, 19:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: PzD91 » 05 gru 2015, 11:50

Nikoś pisze:Coś ty się uparł na 2 ścieżki rowerowe po każdej stronie ? Ale to jest myślenie na dziś pcha się w inwestycje drogowe na północy to nowy most teraz plan przebudowy na Maczka i poszerzenie całej ulicy. Oki nie neguje tego ale zrobić wszystko z głową, bo północ wiele możliwości a na południu jak zapora "stanie" to nie ma innej opcji.
Droge zwaną Wisłokostrade (co za dziwaczna nazwa) można wybudować w mniejszej formie po 1 pasie póki co bo nie ma się co nagle spodziewać tam dzikich tłumów aut. Oczywiście całą rezerwe pod 2 pasy od razu przygotowac,

Jeden pas na "obwodnicy" a po dwa pasy na drodze osiedlowej, świetny pomysł. :cry:
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1590
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Nikoś » 05 gru 2015, 14:18

Tylko zauważ że na Siemieńskiego masz zabudowę i wiele osób tam jedzie czy to to Urzędu Skarbowego (choć ten dalej) czy innych. Ba planując budowę nowego dworca pkp/pks/ inne trzeba będzie udrożnić ruch na okolicznych ulicach a jedną z nich jest właśnie Batorego i Siemieńskiego
A ta nowa droga to co jedynie dojazd to targowiska i tyle póki co więc wydanie kasy w "piach" i jaka to niby obwodnica ma być hm
Nikoś
Maniak
Maniak
 
Posty: 2322
Na forum od: 05 wrz 2015, 12:09

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: django » 05 gru 2015, 15:21

Frodo907 pisze:
a po drugie nie ma sensu robić 2x2 skoro nie ma wizji poszerzenia ulic dojazdowych przez kolejnych 50 lat, bo niby bo co i którędy. zejdzcie na ziemię. jakby zrobili:

0,5 + 1,5+1,5 + 0,5 + 3,5+3,5 + 0,5 + 1,5+1,5 + 0,5


django możesz podać co to jest co ma 0,5 m?, potem 2x 1,5? i ponownie 0,5m
3,5 m to pas ruchu. Tylko po co 3,5? to szerokość wymagana na drogach klasy ekspresowej i autostradach. Zrobisz takie lotnisko i zaraz jakiś 20latek w BMW na latarni się zatrzyma. Jezdnia szersza niż potrzeba będzie powodowała większą prędkość samochodów, a więcej niż 50 km/h tam sobie nie wyobrażam. Po poszerzeniu i zrobieniu pełnowymiarowych chodników ruch pieszy będzie tam znaczny. Dla całej dzielnicy będzie to najwygodniejsze dojście do centrum.
3,5 metra może być jak najbardziej na zakręcie by ciężarówki nie zachodziły. Ale na prostej 3 metry wystarczy.


0.5 m to pas zieleni. Gdzies trzeba zostawic miejsce na sieci latarnie itp. Zaraz bedziecie pisac ze wam latarnie na srodku sciezki rowerowej zrobili. Z reszta chodnik przy samej jezdni to ani bezpieczne a i kaluza mozna dostac spod kola. Faktycznie 3.5 jest niepotrzebne wystarczy 3.25
django
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 485
Na forum od: 23 lip 2014, 19:38

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: PzD91 » 05 gru 2015, 16:02

Nikoś pisze:Tylko zauważ że na Siemieńskiego masz zabudowę i wiele osób tam jedzie czy to to Urzędu Skarbowego (choć ten dalej) czy innych. Ba planując budowę nowego dworca pkp/pks/ inne trzeba będzie udrożnić ruch na okolicznych ulicach a jedną z nich jest właśnie Batorego i Siemieńskiego
A ta nowa droga to co jedynie dojazd to targowiska i tyle póki co więc wydanie kasy w "piach" i jaka to niby obwodnica ma być hm

W ramach przebudowy dworca, np. można pomyśleć nad połączeniem drogowym między Kochanowskiego z dworcem. Wraz z przebudową Maczka z mostem będzie to swego rodzaju obwodnica śródmiejska. Dzięki której będzie można ominąć zatłoczoną, "zabusowana" Piłsudskiego. Następnie czeka nas przebudowa Ciepłowniczej do 2x2 i połączeniem z al. Solidarności i jej z Lwowską. Jak będzie stworzony układ komunikacyjny to szybko te tereny powinny być "ucywilizowane". To jest rzut beretem od centrum a właściwie nic tam nie ma. Pomijając oczywiście tereny zalewowe.
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1590
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inwestycje zrealizowane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości