[ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowego

Dyskusja o ukończonych projektach.

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: PzD91 » 03 gru 2015, 17:56

No po prostu nie ma miejsca, zobacz sobie na mapie albo przejdź się. Co to za zwyczaj, żeby drogi osiedlowe robić 2x2 :? Jak byłem w UK to w takich miejscach albo w ogóle była droga jednokierunkowa albo co kawałek zwężenie do 1 kierunku, a drugi pas był dla zaparkowanych aut i szeroki chodnik. Przed Piłsudskiego i tak staniesz w korku nawet jakby bylo 2x4. A połączenie Rejtana z całym północnym Rzeszowem to dla Ciebie bezsens, szkoda komentować.
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1590
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Frodo907 » 03 gru 2015, 18:10

Minimalna szerokość jezdni to 2,75m.
Chodnik i droga dla rowerów w jednym to od 3 do 4 metrów
Obrazek
Awatar użytkownika
Frodo907
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 879
Na forum od: 08 lip 2015, 19:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Nikoś » 03 gru 2015, 18:53

Jak Siemieńskiego to dla ciebie osiedlowa ulicza to wolne żarty, to zwykła ulica łącząca 2 osiedla więc droga tranzytowa przez, a tamte rejony znam i nie chce tam autostrady tylko zwykła droge po 2 pasy jak na wąskiej Lisa Kuli się dało to i tam też tylko chęci nie ma. Lepiej budować drogi w pole albo z przerostem treści nad forma
Nikoś
Maniak
Maniak
 
Posty: 2322
Na forum od: 05 wrz 2015, 12:09

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: porteño » 03 gru 2015, 21:27

Nikoś pisze:Jak Siemieńskiego to dla ciebie osiedlowa ulicza to wolne żarty, to zwykła ulica łącząca 2 osiedla więc droga tranzytowa przez, a tamte rejony znam i nie chce tam autostrady tylko zwykła droge po 2 pasy jak na wąskiej Lisa Kuli się dało to i tam też tylko chęci nie ma. Lepiej budować drogi w pole albo z przerostem treści nad forma

Pieniędzy, a nie chęci nie ma. Nie przesadzajmy z tym porównywaniem do Lisa-Kuli - jednej z głównych arterii.
Nie ma sensu wydawać ogromnych sum na tak szeroką drogę pod tym wiaduktem, po jednym pasie w każdą stronę wystarczy w zupełności, ścieżka rowerowa najwyżej z jednej strony, a z drugiej wąski chodnik. Resztę zaoszczędzonych środków finansowych lepiej na inne inwestycje przeznaczyć.
porteño
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 1022
Na forum od: 24 lip 2014, 18:02

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: django » 03 gru 2015, 22:20

po pierwsze kiedy po raz ostatni słyszeliście o skośnym moście z ust właz miasta? przeciez ten pomysł upadł bardzo dawno


a po drugie nie ma sensu robić 2x2 skoro nie ma wizji poszerzenia ulic dojazdowych przez kolejnych 50 lat, bo niby bo co i którędy. zejdzcie na ziemię. jakby zrobili:

0,5 + 1,5+1,5 + 0,5 + 3,5+3,5 + 0,5 + 1,5+1,5 + 0,5

razem 15 m

to starczy dla nas i naszych potomków na 200 lat
django
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 485
Na forum od: 23 lip 2014, 19:38

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: PzD91 » 03 gru 2015, 22:30

O tym właśnie mowie.
Awatar użytkownika
PzD91
Maniak
Maniak
 
Posty: 1590
Na forum od: 16 lut 2015, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: swiety » 03 gru 2015, 22:32

Ja proponuje zrobienie z Siemieńskiego drogi jednopasmowej z wyspami do skrętu na środku drogi, tak żeby skręcający w boczne uliczki nie blokowali drogi. Skoro nie będzie mostu skośnego nie ma sensu robić 2x2. Ewentualnie zrobić dłuższy odcinek 2 pasów przy samym skrzyżowaniu z Maczka.
swiety
Moderator
Moderator
 
Posty: 2942
Na forum od: 22 cze 2014, 19:11
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: django » 03 gru 2015, 23:13

o i to sie nazywa kompromis. mysle ze to najlepsza z mozliwych propozycji,
django
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 485
Na forum od: 23 lip 2014, 19:38

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Frodo907 » 04 gru 2015, 9:26

a po drugie nie ma sensu robić 2x2 skoro nie ma wizji poszerzenia ulic dojazdowych przez kolejnych 50 lat, bo niby bo co i którędy. zejdzcie na ziemię. jakby zrobili:

0,5 + 1,5+1,5 + 0,5 + 3,5+3,5 + 0,5 + 1,5+1,5 + 0,5


django możesz podać co to jest co ma 0,5 m?, potem 2x 1,5? i ponownie 0,5m
3,5 m to pas ruchu. Tylko po co 3,5? to szerokość wymagana na drogach klasy ekspresowej i autostradach. Zrobisz takie lotnisko i zaraz jakiś 20latek w BMW na latarni się zatrzyma. Jezdnia szersza niż potrzeba będzie powodowała większą prędkość samochodów, a więcej niż 50 km/h tam sobie nie wyobrażam. Po poszerzeniu i zrobieniu pełnowymiarowych chodników ruch pieszy będzie tam znaczny. Dla całej dzielnicy będzie to najwygodniejsze dojście do centrum.
3,5 metra może być jak najbardziej na zakręcie by ciężarówki nie zachodziły. Ale na prostej 3 metry wystarczy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Frodo907
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 879
Na forum od: 08 lip 2015, 19:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul.Batorego/Siemieńskiego] Przebudowa wiaduktu kolejowe

Postautor: Ben » 04 gru 2015, 11:32

Też uważam że budowanie tam drogi 2x2 całkowicie mija się z celem - wszak kiedyś (oby jak najszybciej) po drugiej stronie Wisłoka zostanie przedłużona tzw. "Wisłokostrada", i to ona powinna mieć przekrój 2x2, i na nią zostanie skierowana zdecydowana większość tranzytu międzyosiedlowego (między Baranówką, powstającym Osiedlem Wisłok a Nowym Miastem i okolicami).
A ścieżka rowerowa na Siemieńskiego i pod wiaduktem zdecydowanie wystarczy z jednej strony - o ile zostanie wybudowana zostanie ścieżka wzdłuż Wisłoka (przedłużenie nowy wybudowanego fragmentu od mostu Lwowskim aż do Urzędu Skarbowego i Ciepłowniczej), a także powstanie ścieżka po drugiej stronie Wisłoka wzdłuż "Wisłokostrady".
Ben
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 18
Na forum od: 10 lip 2014, 17:46
Lokalizacja: B4

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inwestycje zrealizowane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości