voy pisze:Już raz lwia część ruchu tranzytowego z Zapory wyjechała - wschód-zachód w związku z A4. Za chwilę ucieknie kolejna część, tym razem północ-południe, w związku z S19.
tylko że dalej zostanie problem "objazdu" od południa
voy pisze:Zauważcie, że uwolnione zapasy przepustowości wypełniły kolejne pojazdy i wcale nie zrobiło się luźniej. Ile jeszcze trzeba kosztownych inwestycji drogowych aby "odkorkować miasto"? Ten megalomański projekt nie jest warty ani swojej ceny ani degradacji przyrody w okolicach rezerwatu.
Ruch z każdym dniem się wzmaga i tu nie ma nic nowego, a ruch nie ma się gdzie podziać bo od momentu powstania dawnej obwodnicy minęło już 30 lat
i wtedy też uwcześni mieszkańcy ul. Dominikańskiej protestowali (choć nie tak jak ci dzis w budziwoju) przeciw nowej drodze pod ich oknami, choć wtedy był inne czasy
Tylko co jest ważniejsze ekologia czy sprawny ruch ? bo możemy mieć "eko" tylko jak xx aut stanie w korku to nic nie pomoże
voy pisze:A za ponad 100 mln euro Olsztyn zbudował szkielet sieci tramwajowej która realnie wpłynęła na komfort życia w mieście.
a u nas mrzonki o kolejce parkowej przez miasto, to jedyny plus Olsztyna że się nie bał i postawił na sprawdzony środek transportu, a u nas KM dalej kuleje mimo wpompowania grubej kasy
pixeolo pisze:Problemem jest dojazd z Budziwoja i rozładowanie Kwiatkowskiego, więc nadal nie "leczymy" właściwego problemu.
tylko że każda nowa droga pozwala rozprowadzić ruch, bo ktoś kto jedzie na Podkarpacką z Kwiatkowskiego będzie omijał zaporę czy inne drogi a wybierze alternatywę. Niestety Budziwój cierpi bo ma 2 tranzytowe drogi tj. Kwiatkowskiego i Sikorskiego i nic więcej, a trasa południowa częsciowo by wspomogła osiedle i wyjazd z niego, ale że pare krzaków ważniejsze to niech stoją w korku i wdychają eko powietrze
pixeolo pisze:W momencie połączenia Podkarpackiej z S19, ruch tranzytowy na osiach Północ-Południe, Południe-Wschód będzie możliwy po autostradzie i drodze ekspresowej.
tak Rzeszów mocno dzięki tym drogom wyprowadzi tranzyt z miasta, tylko że dopełnieniem tego powinna być S19 do Babicy która może powstanie w ciągu 10 lat. I teraz widać kto "lobbował" za drogą i wykorzystał okazję a kto czekał na "dobre" wieści, bo Boguchwała (gmina) straciła nawet węzeł w Lutoryżu i co z tego że będzie ekspresówka jak i tak dalej będą się "tłoczyć" na Podkarpackiej
A tym czasem jak widziałem w kotlinie robota idzie na całego widać że czasu dużo nie zostało, ciekawe czy ten obecny bay-pass zostawią po skończeniu inwestycji czy pójdzie out. Jednak był bym za opcją zostawienia jako dodatkowego zjazdu do miasta