jasiop pisze:1 Kolego, a ja sądzę, że Twoje szacunki są mocno przesadzone i bardziej ufam analizom fachowców.
Ile tych tirów jedzie na Tyczyn i dalej ? Może 20 na godzinę, max 30 ...
Mówisz "tranzyt" ? Kierunek Tyczyn i dalej na Dynów ?,
Czytanie ze zrozumieniem się mocno kłania i tyle, bo nie tylko tyczyn ale po zmianie kategorii drogi Powstańców na zwykła drogę cały ruch pójdzie trasą Armii Krajowej - Sikorskiego - Trasa południowa - S19 więc pisanie że to będzie par aut na godzinę to śmieszny żart
jasiop pisze: Sprawny ruch zapewni według Ciebie jedynie budowanie dróg ?
a może co malowanie bucpasów ?
Meme pisze:Teraz jest dobry moment na wypracowanie zdecydowanie lepszego wariantu tej inwestycji, takiego, który ma uzasadnienie ekonomiczne i realnie będzie miał szansę stać się południową obwodnicą, oczywiście z perspektywą dociągnięcia jej do ul. Lwowskiej.
tylko że każdy wariant będzie oprotestowany bo zawsze się znajdzie obrońca "ucieśnionych" które coś nie będzie pasować. A argumenty że jakieś badanie to sobie można ... papier wszystko przyjmie
JanzRzeszowa pisze:Moim zdaniem, te symulacje są kiepskie i nie uwzgledniają specyfiki Rzeszowa.
i tu się zgadzam, papier jest jako podstawa do działania że można pokazać o tu trzeba coś zmienić.
rafik pisze:Kwiatkowskiego to droga tranzytowa?
poczytaj co to droga tranzytowa, bo póki co innej opcji na wyjechanie z Budziwoja jak Kwiatkowskiego nie ma więc spełnia to "kryterium"
rafik pisze:Aby usprawnić komunikację Budziwoja/Białej/Drabinianki z Rzeszowem można by pomyśleć o nowych drogach wewnątrz tych osiedli.Które rozładowały by ruch w kierunkach Kwiatkowskiego oraz Sikorskiego.Ciekawym rozwiązaniem było by np. połączenie ul.Jana Pawła II z Sikorskiego na wysokości Villa Riviera.
Takie połączenie już jest w pseudo formie ul Strażackiej (?) a Trasa południowa to jest właśnie to połączenie o ile nie zostało by za jakiś czas zaanektowane światłami co 100 metrów jak na Powstańców (odcinek Zapora - Rejtana), każde osiedle musi posiadać rozbudowaną sieć dróg które rozprowadzą ruch a Budziwój jest miejscami mocno zabudowany a dojazd jest jaki jest.
I co z tego że nabudujemy dróg wewnątrz osiedlowych jak i tak dalej zostaje główny problem czyli trasy GŁÓWNEJ przez dane osiedle