Strona 3 z 55

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 28 kwie 2017, 0:08
autor: PzD91
^^ Dla kogo ona jest ważna w takim przebiegu w jakim obecnie jest planowana? W znikomej części dla mieszkańców miasta, którzy i tak będą wybierali przejazd przez Powstańców W-wy.

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 1:22
autor: porteño
Ważna jest dla zredukowania ruchu tranzytowego przede wszystkim.

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 10:52
autor: Frodo907
Pod warunkiem że będzie ktoś limitował ten ruch tranzytowy przez centrum, w co wątpię.
Przykład - dopuszczenie ruchu dwukierunkowego na Matejki łącznik z Słowackiego. Zamiast ograniczać ruch samochodów w ścisłym sercu miasta to go jeszcze zwiększono.

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 12:02
autor: rafik
Dalej o tym tranzycie na obwodnicy Południowej...Ciężko jest zrozumieć że żadna ciężarówka jadąca od Barwinka w stronę UA nie będzie skręcać z Podkarpackiej na Tyczyn?Tyko zjedzie na S19 budowanym łącznikiem i potem na węźle na A4 a za kilka dobrych lat będziemy mieć ekspresówkę z samej granicy.

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 15:00
autor: Frodo907
@rafik
Jeśli dobrze cię rozumiem to piszesz że cały tranzyt z wschodu na południe i odwrotnie skorzysta z Ul. 9 Sudeckiej a potem S19 i autostrada?
Bo mam podobne poglądy. Bo jeśli tych stojących w korku na powstańców warszawy zabierzemy to zrobimy korek na Sikorskiego przed skrzyżowaniem z Armii Krajowej i na rondzie lwowskim.
A jeśli GDDKiA przyspieszy to niedługo na S-19 już we Wyżnym będzie można wskoczyć.
I wtedy most południowy za 500 baniek będzie jak strzelanie z armaty do wróbli.

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 19:32
autor: jasiop
Frodo907 pisze:...A jeśli GDDKiA przyspieszy to niedługo na S-19 już we Wyżnym będzie można wskoczyć..

Według mnie "niedługo" to co najmniej 4-5 lat ...

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 20:20
autor: porteño
rafik pisze:Dalej o tym tranzycie na obwodnicy Południowej...Ciężko jest zrozumieć że żadna ciężarówka jadąca od Barwinka w stronę UA nie będzie skręcać z Podkarpackiej na Tyczyn?Tyko zjedzie na S19 budowanym łącznikiem i potem na węźle na A4 a za kilka dobrych lat będziemy mieć ekspresówkę z samej granicy.

Rozumienie nie może być "ciężkie", tylko "trudne" co najwyżej, a pisanie o "żadnej" ciężarówce jest dużym nadużyciem.
Jak autostrada będzie płatna, to wiele pojazdów z niej po prostu zrezygnuje na rzecz S4. Poza tym ci jadący ze strony Tarnowa w kierunku Dynowa czy wschodniej części Bieszczad raczej na pewno do miasta nie będą wjeżdżali, tylko obwodnicą południową "polecą". Każda obwodnica w większym mieście jest na wagę złota.

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 29 kwie 2017, 20:21
autor: PzD91
rafik pisze:Dalej o tym tranzycie na obwodnicy Południowej...Ciężko jest zrozumieć że żadna ciężarówka jadąca od Barwinka w stronę UA nie będzie skręcać z Podkarpackiej na Tyczyn?Tyko zjedzie na S19 budowanym łącznikiem i potem na węźle na A4 a za kilka dobrych lat będziemy mieć ekspresówkę z samej granicy.

Ale odnośnie czego to piszesz? Tranzyt nie oznacza tylko tranzyt międzynarodowy..

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 02 maja 2017, 22:51
autor: rafik
Frodo907 pisze:@rafik
Jeśli dobrze cię rozumiem to piszesz że cały tranzyt z wschodu na południe i odwrotnie skorzysta z Ul. 9 Sudeckiej a potem S19 i autostrada?
Bo mam podobne poglądy. Bo jeśli tych stojących w korku na powstańców warszawy zabierzemy to zrobimy korek na Sikorskiego przed skrzyżowaniem z Armii Krajowej i na rondzie lwowskim.
A jeśli GDDKiA przyspieszy to niedługo na S-19 już we Wyżnym będzie można wskoczyć.
I wtedy most południowy za 500 baniek będzie jak strzelanie z armaty do wróbli.

Dokładnie o to mi chodzi.Niedługo będzie o 9 Sudecka i "fragment" S19 w przyszłości cała ekspresówka.

porteño pisze:
rafik pisze:Dalej o tym tranzycie na obwodnicy Południowej...Ciężko jest zrozumieć że żadna ciężarówka jadąca od Barwinka w stronę UA nie będzie skręcać z Podkarpackiej na Tyczyn?Tyko zjedzie na S19 budowanym łącznikiem i potem na węźle na A4 a za kilka dobrych lat będziemy mieć ekspresówkę z samej granicy.

Rozumienie nie może być "ciężkie", tylko "trudne" co najwyżej, a pisanie o "żadnej" ciężarówce jest dużym nadużyciem.
Jak autostrada będzie płatna, to wiele pojazdów z niej po prostu zrezygnuje na rzecz S4. Poza tym ci jadący ze strony Tarnowa w kierunku Dynowa czy wschodniej części Bieszczad raczej na pewno do miasta nie będą wjeżdżali, tylko obwodnicą południową "polecą". Każda obwodnica w większym mieście jest na wagę złota.

S4?!Chyba chodziło ci o E40 jako alternatywę A4.Tych jadących od strony Tarnowa w Bieszczady jest znikoma ilość.Większość ludzi wybiera standardowo drogę przez Sanok z racji tego że jest bezpieczna i wygodna."Polecą" S19 i będą zjeżdżali np. w Niebylcu lub Strzyżowie.

PzD91 pisze:
rafik pisze:Dalej o tym tranzycie na obwodnicy Południowej...Ciężko jest zrozumieć że żadna ciężarówka jadąca od Barwinka w stronę UA nie będzie skręcać z Podkarpackiej na Tyczyn?Tyko zjedzie na S19 budowanym łącznikiem i potem na węźle na A4 a za kilka dobrych lat będziemy mieć ekspresówkę z samej granicy.

Ale odnośnie czego to piszesz? Tranzyt nie oznacza tylko tranzyt międzynarodowy..

Odnośnie powyższych postów.Hmm jest kilka rodzajów tranzytu.Tu chyba chodziło o ten międzynarodowy??

Re: [ul. Gen. Dworaka] Wisłokostrada (II etap)

Post: 27 maja 2017, 12:47
autor: hoophoop18
To teraz gdy już wiadomo że trasa południowa nie powstanie, to kolejny etap Wisłokostrady powinien być priorytetem jeżeli chodzi o inwestycje drogowe w mieście. Projekt jest teraz wykonawca i można zaczynać :)