Strona 6 z 12

Re: Projekt transportowy

Post: 14 kwie 2017, 18:53
autor: Arrival
Na kursach prawa jazdy dokładnie uczą że nie stoi się samochodem z wciśniętym sprzęgłem a na luzie.


To moim zdaniem bardzo niebezpiecznie uczą, zasada jest dokładnie odwrotna i niejednego już uratowała (pomijając oczywiście większą płynność ruchu dzięki temu). Wybijanie auta z biegu na skrzyżowaniu to dość przeciętny pomysł. W razie konieczności szybkiej reakcji się nie ucieknie.
Pierwszy lepszy przykład http://superauto24.se.pl/moto-news/refl ... 79517.html
Prywatnie taka zasada mnie 2x uratowała od wjechania przez kogoś w mój tyłek na skrzyżowaniu. Zawsze wbity bieg i zawsze gotowość do ruszenia +obserwowanie lusterek, a nie tylko przodu.

Re: Projekt transportowy

Post: 18 lip 2017, 22:05
autor: maks
„Czy ktoś wreszcie zrobi z tym porządek? Czy ktoś odpowie za tak marne wykorzystanie tak podobno wspaniałego systemu?” – pyta w liście do naszej redakcji pan Paweł, Czytelnik Rzeszów News, który krytykuje sposób działania inteligentnego systemu sterowania ruchem w Rzeszowie.


http://rzeszow-news.pl/system-sterowani ... pieniedzy/

Re: Projekt transportowy

Post: 11 sie 2017, 10:46
autor: Ole
Nie wiem czy od dziś, ale miałem przyjemność jazdy testowym Autosanem Sancity 12 który będzie wygrał w ostatnim przetargu. Jechał na trasie 18 rano.
W środku tak samo jak w poprzednikach (masa rur do trzymania), trochę więcej miejsca. Dziwnie rozmieszczone siedzenia z przodu. Jedno, dwa więcej spokojnie by się zmieściło bez upychania ale może to zmienią.
Klimatyzacja DRAMAT - rano godz 8.30 temp na zewnątrz 25 st a w środku chyba 24 st z jakimś nadmuchem.

Re: Projekt transportowy

Post: 11 sie 2017, 11:05
autor: Nikoś
Tyle że ten tester to gazowiec a miasto kupiło zwykłe 12 metrowe autosany, ja jechałem i klima działała więc

Re: Projekt transportowy

Post: 11 sie 2017, 11:16
autor: Ole
To dlatego nie miał rury wydechowej na dachu.... jasne

Re: Projekt transportowy

Post: 03 lut 2020, 10:08
autor: Ole
Czy liczniki powrócą na skrzyżowania w Rzeszowie? "Przygotowujemy się do tego"

- Przyglądamy się temu, co dzieje się w Szczecinie. Tam udało się skoordynować pracę liczników z systemem inteligentnego sterowania ruchem. I chcielibyśmy u nas zrobić to samo - mówi Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta Rzeszowa.

.......
W Szczecinie znaleźli sposób
Okazuje się, że jest jednak możliwość skoordynowania pracy liczników z nowoczesnym systemem sterowania ruchem. Udało się to zrobić w Szczecinie. – Dotychczas panowało przekonanie, że inteligentny system sterowania ruchem nie może współpracować z wyświetlaczami czasu. Po testach okazało się to możliwe – mówiła „Wyborczej” w listopadzie ubiegłego roku Hanna Pieczyńska, rzeczniczka Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Umiejętne zgranie systemu sterowania ruchem z wyświetlaczami czasu dało możliwość płynnego wyświetlania informacji na sekundnikach, tak żeby kierowca został poinformowany o zbliżającym się początku lub końcu danego sygnału świetlnego z odpowiednim wyprzedzeniem i mógł przygotować się do zmiany świateł. – Dzięki temu z jednej strony uzyskaliśmy optymalizację czasu przejazdu dzięki uruchomieniu dynamicznego systemu koordynacji liniowej, z drugiej popularne wśród mieszkańców Szczecina sekundniki będą mogły pozostać na sygnalizacjach – dodała Pieczyńska.

– Znamy już doświadczenia Szczecina, jesteśmy z tamtejszymi urzędnikami w kontakcie i będziemy chcieli na nasz grunt przeszczepić te rozwiązania – zapewnia Maciej Chłodnicki. Kiedy się to stanie? – Terminu na razie nie chcemy podawać. Zmiany w systemie sterowania ruchem są przygotowywane. Gdy będą gotowe, liczniki zostaną wyciągnięte z magazynu i zamontowane na skrzyżowaniach – mówi rzecznik prezydenta Rzeszowa.


całość na: https://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,3 ... ujemy.html

Ja już od początku pisałem że się da je podłączyć to dopiero teraz wpadli na to. Ech ....

Re: Projekt transportowy

Post: 03 lut 2020, 12:10
autor: patryk700i
Te światła strasznie źle działają, szczególnie w nocy gdzie znowu są włączone wszystkie światła. skrzyżowanie Lubelskiej z Wyzwoleni i Maczka: zeby skręcić z Wyzwolenia na Lubelską w lewo trzeba odstać z 3min gdzie nic nie jedzie....

Re: Projekt transportowy

Post: 03 lut 2020, 13:34
autor: dStan
Ostatnio w ogóle coś się pozmieniało (na gorsze) w Rzeszowie, jeśli chodzi o działanie sygnalizacji nocą. Wcześniej działały w systemie all-red i włączało się zielone na czujkę ruchu, teraz zielone jest na głównej drodze cały czas. I wcześniej, gdy skrzyżowanie było puste, zielone włączało się prawie od razu gdy się dojeżdżało do skrzyżowania, można było płynnie przejechać, teraz trzeba nierzadko czekać na pustym skrzyżowaniu bo są duże opóźnienia.
Na Rejtana już 2 razy zdarzyła mi się sytuacja, że dla mojego kierunku nie włączyło się w ogóle zielone. Raz na skrzyżowaniu z Wierzbową, jadąc od Kopisto chciałem skręcić w lewo, przez 4 zmiany świateł nie zapaliło się zielone dla tego kierunku, musiałem pojechać prosto i zawrócić, innym razem wyjeżdżając z Kustronia, w lewo na Rejtana, analogiczna sytuacja. Na skrzyżowaniu Lubelskiej i Maczka oraz Maczka i Siemieńskiego (przejeżdżam tędy prawie codziennie) też płynność moim zdaniem spadła.

Re: Projekt transportowy

Post: 03 lut 2020, 16:01
autor: Arrival
Też to zauważyłem. Doszło do tego, że skręcam w prawo i gdzieś nawracam bo przez 2-3 cykle nie mogę się doczekać na zielone. W środku nocy, kiedy na głównej drodze prawie nie ma ruchu.

Re: Projekt transportowy

Post: 03 lut 2020, 23:16
autor: jasiop
Tak to jest jak prezydent steruje i decyduje o wszystkim ...