OloB pisze:A może by tak domagać się eksterytorialnego korytarza do Jasionki pod nadzorem miasta?
onlyRzeszow pisze:OloB pisze:A może by tak domagać się eksterytorialnego korytarza do Jasionki pod nadzorem miasta?
Jak to kiedyś powiedziała pewna osoba " psy szczekają karawana jedzie dalej" , jeżeli komuś nie podoba się polityka miasta i jej inwestycje to niech wyjedzie tam gdzie nic sienie dzieje,
RZESZÓW. We wtorek radni będą głosować w sprawie uchwały budżetowej na 2016 r. Wśród inwestycji planowanych na najbliższe miesiące wiele remontów drogowych.
Na inwestycje w transport i drogi pójdzie w najbliższym roku kalendarzowym najwięcej środków pieniężnych. Na terenie stolicy Podkarpacia zrealizowanych zostanie sporo projektów zakładających przebudowy oraz gruntowne modernizacje lokalnych tras. Poniżej lista głównych ulic, jakie zostały uwzględnione w przyszłorocznych pracach remontowych wraz z ich szacunkowymi kosztami:
- remont Al. Powstańców Warszawy (Most Karpacki - zapora), 300 000 zł,
- remont ul. Kwiatkowskiego (remont mostu), 300 000 zł,
- remont ul. Mieszka I (od Al. Niepodległości do Al. Armii Krajowej) 300 000 zł,
- remont ul. Podleśnej etap II, 220 000 zł,
- remont ul. Partyzantów, 150 000 zł,
- remont ul. Zimowit, 250 000 zł
- remont boczna Podwisłocze, 96 000 zł
- remont nawierzchni parkingu asfaltowego przy ul. Kochanowskiego, 150 000 zł
- remont ul. Mazurskiej, 150 000 zł
- remont ul. Niezapominajek, 150 000 zł
- remont ul. Raginisa, 227 900 zł
- przebudowa ul. Załęskiej, 54 000 zł
- przebudowa ulic: 3 Maja, Kościuszki, i Grunwaldzkiej, 380 000 zł
- rozbudowa Al. Gen. W. Sikorskiego, 10 070 000 zł
- rozbudowa ul. Ciepłowniczej z mostem Załęskim od ul. Maczka do skrzyżowania z projektowaną droga do targowiska, 150 000 zł
- rozbudowa ul. Gen. Maczka, 100 000 zł
- rozbudowa ul. Jana Pawła II, 8 000 000 zł
- rozbudowa ul. Karkonoskiej, 500 000 zł
- rozbudowa ul. Podkarpackiej na odcinku od ul. 9 Dywizji Piechoty do granicy miasta Rzeszowa, 463 100 zł
- rozbudowa ul. Wieniawskiego, 100 000 zł
- rozbudowa skrzyżowania z ul. Lwowską i Mieszka I wraz z budową sygnalizacji świetlnej, 500 000 zł
- rozbudowa ul. Bieszczadzkiej od ul. Podkarpackiej do WSK wraz z uzbrojeniem i oświetleniem, 1 900 000 zł
- rozbudowa ul. Pańskiej na odcinku od ul. Dębickiej do Przyrwy, 50 000 zł
- rozbudowa ul. Podmiejskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Strażacką, 170 000 zł
- rozbudowa ul. Uroczej wraz z budową drogi łączącej ul. Uroczą z ul. Zaciszną, 1 400 000 zł
- rozbudowa ul. Zawiszy od ul. Podgórskiej do ul. Architektów, 200 000 zł
- przebudowa drogi dojazdowej do osiedla Zielone Zacisze, 500 000 zł
- rozbudowa ul. Bednarskiej, 3 900 000 zł
- rozbudowa ul. Bernackiego, 40 000 zł
- rozbudowa ul. Kaletniczej, 900 000 zł
- rozbudowa ul. Marcina Filipa na odcinku od ul. Morgowej do granicy miasta Rzeszowa, 1 041 600 zł
- rozbudowa ul. Sulikowskiego, 80 000 zł
- rozbudowa ul. Ciepłowniczej z mostem Załęskim od ul. Maczka do skrzyżowania z projektowaną droga do targowiska, 150 000 zł
- rozbudowa ul. Gen. Maczka, 100 000 zł
RZESZÓW. Miejski Zarząd Dróg poszukiwał realizatora programu funkcjonalno-użytkowego nowej drogi, jaka planowana jest w przyszłym roku.
Opracowaniem koncepcji stworzenia trasy na przedłużeniu ul. Bałtyckiej zajmie się firma Trasal z Rzeszowa, której oferta okazała się najbardziej korzystna. Wykonawcę wyłoniono drogą postępowania przetargowego.
W ramach prac planowanych na najbliższe miesiące ma zostać poszerzona jezdnia, dobudowany jednostronny chodnik oraz wykonane odwodnienie i oświetlenie ulicy. Ponadto ekipa zajmie się także przebudowaniem kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej.
Firma Trasal, zgodnie z umową, ma czas na zrealizowanie dokumentacji projektowej do połowy lutego 2016 r.
osci24.pl/powstanie-poludniowa-obwodnica-rzeszowa/
RZESZÓW. W przyszłorocznym budżecie najwięcej miasto chce przeznaczyć na inwestycje drogowe. Największą będzie trasa łącząca węzeł drogi ekspresowej S19 w Kielanówce z ul. IX Dywizji Piechoty (łącznik ul. Przemysłowej z Podkarpacką). Całkowity koszt inwestycji pochłonie 140 mln zł.
- Jeżeli chodzi o połączenie z Kielanówką chcemy wykonać naszą inwestycję razem z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, tak żeby powstało całościowe połączenie od autostrady w dół na węzeł Świlcza, później na węzeł Kielanówka aż do ul. Podkarpackiej – tłumaczy Piotr Magdoń, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie.
Całkowity koszt inwestycji pochłonie 140 mln zł, jednak w przyszłorocznym budżecie na ten cel zapisano ponad 105 mln zł. Miasto planuje pokryć koszt odcinka biegnącego w granicach miasta. Pozostałą część kwoty na ten cel ma przekazać marszałek.
Czy miasto ma szanse otrzymać dofinansowanie? – Na razie w tym celu złożyliśmy projekt. Uzyskał on pozytywną akceptację, mamy dosyć wysoką pozycję rankingową wytworzoną przez Polską Agencję Rozwoju i Przedsiębiorczości, czekamy na wyniki końcowe oraz podpisanie umowy o dofinansowanie – dodaje dyrektor Magdoń.
Planowany termin zakończenia inwestycji to sierpień 2017 r.
Agata Flak
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości