tommek pisze:Nic nie sugeruję..
Ale czasami w kłopotliwych rozmowach telefonicznych pomaga opcja nagrywania. Ot tak mi wpadło do głowy..
Tommek dokumentowanie rozmów jak najbardziej tylko teraz nie ma co z tym zrobić proponowałem konfrontację to mówią, że nie chcą i ciągle powtarzają, że tylko ze mną mają problemy bo ciągle o coś pytam i czegoś oczekuje a nikt inny tego nie robi.
Wywierają na mnie prosię, że tego nie mogę tamtego nie mogę tak nie powonieniem a ja mam oczekiwania i w nosie to że im nie jest nie na rękę, że zadaję pytania.
Będę zadawał i miał wymaganie takie mam prawo chodź deweloper przekonuje mnie że nie mam prawa o nic pytać tylko spokojnie czekać aż oni się odezwą zabrać klucze bo oni na pewno wszystko wykonują dobrze.
Podczas mojej ostatniej wizyty na budowie zauważyłem, że jakość tynków pozostawia sporo do życzenia, dostałem odp. że będzie to poprawiane moje pytanie jak??? jak ma to wygalać od strony technicznej jedno pytanie i Pan koordynator naszego Dewelopera nie wytrzymał i zaczęło chłopaka ponosić.
Jednak deweloper nie zamierza tego konfrontować bo wiedzą jak było.
Czy wiecie, że biuro dewelopera dokładnie śledzi to forum i co dziennie analizuje pewnie dlatego nie maja czasu na odpisanie na maile i schodzi im kilka dni, dziś jedna z Pan mi powiedziała, że nie mam prawa o nich źle pisać na forum nie mam prawa do własnego zdania a żady PIS trzeba obalić