[ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe inwestycje mieszkaniowe będące obecnie w budowie na terenie Rzeszowa i okolic.

Nowe mieszkania w Rzeszowie, informacje, fotorelacje.

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Mieszkaniec99 » 21 sie 2017, 14:53

Kiedy planują państwo przeprowadzkę?
Mieszkaniec99
Świeżak
 
Posty: 2
Na forum od: 21 sie 2017, 14:22

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kopcio » 22 sie 2017, 13:49

Narazie to chyba ludzie wykanczaja mieszkania..
kopcio
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 67
Na forum od: 31 sie 2016, 14:47

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Mieszkaniec99 » 23 sie 2017, 12:33

Tylko słyszałem, że są problemy z przyłączami i że wszystko może się opóźnić i możliwość przeprowadzki będzie w październiku, nie wiem na ile to prawda.
Mieszkaniec99
Świeżak
 
Posty: 2
Na forum od: 21 sie 2017, 14:22

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kopcio » 23 sie 2017, 13:08

krystekm moglby sie wypowiedziec bo chyba kreci sie tam codziennie i moze cos wiecej wiedziec ;)
kopcio
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 67
Na forum od: 31 sie 2016, 14:47

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: krystekm » 24 sie 2017, 16:07

Hej wszystkim;)
Podczas dzisiejszej rozmowy z p.Jerzym dowiedziałem się, że:
- jutro wstawiają liczniki z wodą,
- żadnych opóźnień na dzień dzisiejszy nie ma,
- za ok. 3 tyg. możliwość oficjalnej przeprowadzki,
- za ok 3 tyg. możliwość podpisania umów (prąd, gaz itp.) oraz przeniesienia własności

Pozdrowienia dla Was, przyszli mieszkańcy;)
krystekm
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Na forum od: 12 sty 2017, 18:36

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: przyszłamieszkanka » 02 wrz 2017, 11:44

może ktoś się pochwali zdjęciami z wykończenia :)??
najbardziej ciekawi mnie jak sobie urządzacie łazienki z tym dużym oknem bo to mnie zastanawia jak się zabrać do tego :)
no i kuchnia z salonem jak rozwiązujecie :) może ktoś się pochwalić ?
przyszłamieszkanka
Świeżak
 
Posty: 8
Na forum od: 27 lip 2017, 9:44

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Marchewka » 08 wrz 2017, 11:43

Czy ktoś z przyszłych mieszkańców zamiast wanny planuje w łazience prysznic? Jakie macie rozwiązanie? Co z oknem? :)
Marchewka
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 12
Na forum od: 28 mar 2017, 20:17

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kozman » 08 wrz 2017, 12:33

Witam sąsiadów.
Czy jest ktoś tutaj kto zakupił mieszkanie z poddaszem? czy planujecie klimatyzacje i jak planujecie ją zainstalować?
kozman
Świeżak
 
Posty: 3
Na forum od: 08 wrz 2017, 12:22

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kopcio » 08 wrz 2017, 13:29

Malo osob tutaj sie udziela, wiec nie wiem czy dostaniesz odpowiedz na swoje pytanie. Widzialem jak wnosili urzadzenia od klimy ale kto i gdzie to nie mam pojecia - moze podjedz na osiedle i wypytaj ;) albo poprostu zapytaj dewelopera - mysle ze tez cos wie w jaki sposob montuja lokatorzy klimatyzacje.
kopcio
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 67
Na forum od: 31 sie 2016, 14:47

Re: [ul.Makuszyńskiego] Blok wielorodzinny (jcw deweloper)

Nowe mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kozman » 08 wrz 2017, 14:02

Problem w tym, że nie ma mnie na miejscu. Także pozostaje chyba jedynie pytanie do dewelopera. Tak czy inaczej dzięki :)
kozman
Świeżak
 
Posty: 3
Na forum od: 08 wrz 2017, 12:22

PoprzedniaNastępna

Wróć do Budowa

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: tom21 i 15 gości