[ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane inwestycje mieszkaniowe na terenie Rzeszowa i okolic.

Informacje o planowanych inwestycjach mieszkaniowych.

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kokobi » 02 sie 2017, 12:31

Ciekawi mnie, poniewaz slyszalem ze Apklan cos znowu zaczal dzialac na Olszynkach. Moze ktos zna szczegoly :?: :o
Ostatnio zmieniony 03 sie 2017, 13:06 przez kokobi, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
kokobi
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 122
Na forum od: 17 lut 2016, 9:31

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Pieczarkowy » 02 sie 2017, 15:46

Raczej nic.
Pieczarkowy
Zaangażowany+
Zaangażowany+
 
Posty: 429
Na forum od: 27 lut 2015, 17:25

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: parawan » 22 sie 2017, 16:22

czy ktos z forumowiczow wie czy w przyszlym roku bedzie kontynuowana dzialalnosc klubu Przystań na Lato? spotkalem sie z opinia, ze wraz z ruszeniem budowy wieżowca ma sie to skonczyc, ale wydaje mi sie, ze sa rozni wlasciciele terenu?
parawan
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 138
Na forum od: 12 mar 2015, 16:42

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: kokobi » 14 wrz 2017, 9:26

Cos okolice mostu Zamkowego nie maja szczescia do pewnych inwestycji, widocznie taka to juz tu tradycja ... :oops:
Awatar użytkownika
kokobi
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 122
Na forum od: 17 lut 2016, 9:31

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Toya » 14 wrz 2017, 13:29

kokobi pisze:Cos okolice mostu Zamkowego nie maja szczescia do pewnych inwestycji, widocznie taka to juz tu tradycja ... :oops:

A ja myślę, że raczej chodzi o zatrzymanie najlepszych lokalizacji na gorsze czasy dla deweloperów, a wypchnięcie w okresie prosperity tych nieco mniej atrakcyjnych. Jestem przekonana, że zarówno Hartbex (ten w szczególności), jak i Apklan są w stanie podołać planowanym inwestycjom (może Apklan w nieco oszczędniejszej wersji), ale liczą, że ta lokalizacja napędzi im klientów nawet wtedy, gdy już rynek mieszkaniowy w Rzeszowie się nasyci. I pewnie mają rację ;)

Ps. Co do CT się nie wypowiadam, bo ta firma już pewnie nic nie wybuduje ;)
Toya
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 84
Na forum od: 07 maja 2017, 3:54

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Sliweczek » 06 paź 2017, 8:21

Toya pisze:
kokobi pisze:Cos okolice mostu Zamkowego nie maja szczescia do pewnych inwestycji, widocznie taka to juz tu tradycja ... :oops:

A ja myślę, że raczej chodzi o zatrzymanie najlepszych lokalizacji na gorsze czasy dla deweloperów, a wypchnięcie w okresie prosperity tych nieco mniej atrakcyjnych. Jestem przekonana, że zarówno Hartbex (ten w szczególności), jak i Apklan są w stanie podołać planowanym inwestycjom (może Apklan w nieco oszczędniejszej wersji), ale liczą, że ta lokalizacja napędzi im klientów nawet wtedy, gdy już rynek mieszkaniowy w Rzeszowie się nasyci. I pewnie mają rację ;)

Ps. Co do CT się nie wypowiadam, bo ta firma już pewnie nic nie wybuduje ;)




proste. lokalizacja ta bedzie tylko zwiekszala swoja wartosc. M.in. dlatego pewnie niektorzy sie nie spiesza. z czekaniem nic nie straca a moga wrecz zyskac.
Sliweczek
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 18
Na forum od: 13 wrz 2014, 18:31

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: Rze-NM » 15 paź 2017, 15:01

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Rze-NM
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 105
Na forum od: 25 mar 2015, 17:08
Lokalizacja: Nowe Miasto

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: harpun » 17 paź 2017, 0:37

Wygląda na to że kolejny etap mają za sobą, ale coś za wolno im to idzie. Sztucznie podtrzymują ciągłość prac, by utrzymać pozwolenia, czekając na zielone światło od banków? Czy nie mają wszystkich pozwoleń?
harpun
Bywalec+
Bywalec+
 
Posty: 113
Na forum od: 05 sie 2014, 21:00
Lokalizacja: Kraków

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: mrMan » 18 paź 2017, 13:59

Zgadzam się z postem powyżej.
mrMan
Świeżak
 
Posty: 1
Na forum od: 18 paź 2017, 13:55
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [ul. Kilara] Olszynki wieżowiec 160m - 36p (ApKlan)

Planowane mieszkania Rzeszów i okolice

Postautor: pisul » 18 paź 2017, 14:49

Ten deweloper ma pozaczynane kilka inwestycji. Zgaduje że po ukończeniu Bulwary Park tutaj właśnie ruszy praca. Zwłaszcza teraz gdy po sąsiedzku Capital Tower zaczął swoje budynki muszą sobie zdawać sprawę że kilku klientów stracą. A raczej więcej niż kilku jeśli samych miejsc postojowych u konkurencji w CT ma być 600!
Profibud wyszedł z ziemi i ukończył tą szeroką podstawę budynku Bulwary Park. Zostały same wąskie piętra 2 wieżowców i niedługo osiągnie prędkość 1-1.5 kondygnacji na tydzień. Czyli strzelam koło lutego budynek osiągnie docelową wysokość i prace tu ruszą? O ile oczywiście ta firma będzie budować. Patrząc na innych deweloperów jak mają kłopoty kadrowe które przekładają się na słabe tempo ten deweloper nie wypuści zgranej i sprawdzonej ekipy tylko z marszu dostanie kolejne zlecenie.
Awatar użytkownika
pisul
Moderator
Moderator
 
Posty: 3043
Na forum od: 27 cze 2014, 20:40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Newsy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości