Nikoś pisze:tylko dlaczego na Piłsudskiego mimo możliwości nie zdecydowano się na tunel tylko kładkę ? ano własnie kwestia gruntuFrodo907 pisze:To ja wiem że są technologie pozwalające na o wiele więcej niż w XIX wieku.Jakoś nie widziałem aby ktoś z siatami z zakupami jechał rowerem tylko każdy jedzie autem bo wygodniej, rower tak jako forma relaksu czy sportu ale nie środek transportu jak ty piszesz szkoła/ praca/ inne gdzie raz że infra a dwa i przede wszystkim klimatFrodo907 pisze:Latem ilość rowerzystów przejeżdżających przez zaporę dobija do 400 na godzinę w szczytach porannych i popołudniowych. Nie jest to ruch rekreacyjny tylko typowo transportowy. A o jakość odśnieżania będziemy interpelować u dyrektora MZD
Przebicie Kwiatkowskiego - park latarni można było wykonać w czasie budowy mini elektrowni ale nikt na to wtedy nie wpadł a teraz to wątpliwa opcja aby to powstało
Wynik 400 rowerzystów to pomiar w szczycie porannym w dzień roboczy. To typowy obraz roweru jako środka transportu nie rekreacji.
Bo kto rekreacyjnie jedzie rowerem w poniedziałek o 7 rano przez zaporę?
Prawdopodobnie 80 % to pracownicy dawnego WSK.