autor: JanzRzeszowa » 18 kwie 2017, 12:40
W tej chwili to chyba największym problemem dla potencjalnych najemców ( a nie słyszałem na razie o dużych sieciach) jest potencjalnie kiepski dojazd, a właściwie to jego brak. Ponieważ dojazdy do każdej budowy Admy odbywają się po błocku od strony właśnie tej galerii.
Trudno sobie wyobrazić, że ukończą b2 i b3 (szczególnie, że projekt ma części wspólne) bez postawienia w stanie surowym co najmniej, galerii i zrobienia sensownego dojazdu. Wówczas może się to sprzeda. Jeżeli nie przedłużą Karoliny (okolice pętli), to jedynym dojazdem do tego miejsca będzie Żmigrodzka (od Odrzykońskiej). W tej chwili tam jest już ciasno.
Sytuacja na następny okres (2 lata moim zdaniem) w tym miejscu wygląda tak, że Adma buduje mieszkaniówkę (5 wieżowców i galeria) bazując na drogach zastanych, a swoich ani metra nie oddali ( w sensie przetargów przez UM). Nie ma ani przebicia do Pańskiej, ani nie szykuje się od Iwonickiej droga pomiędzy nowymi wieżowcami Admy, ani nie ma przedłużenia Karoliny. Tymczasem do inwestycji SM F-11 i G-11 drogi dojazdowe są a inwestycje nie rozpoczęte (oczywiście sam jestem zwolennikiem takiego rozwiązania zważywszy na udrękę ze Żmigrodzką, bo lepiej mieć drogi i się wprowadzać do kubatury, niż odwrotnie).
Jeżeli dostawcy do nowej galerii chcą dojeżdżać, to musi zaistnieć jakaś droga o podwyższonym tonażu (w tej chwili jedyna droga ma do 3,5t).
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2017, 12:43 przez
JanzRzeszowa, łącznie zmieniany 1 raz